El blog de propostes culturals de dones, de projectes museogràfics petits i de museologia de comarques
dissabte, 16 de maig del 2009
Publicitat (V): empreses en hores baixes.
L'Art de la Publicitat també està en crisi. Vàries empreses, aquesta temporada, han tret del bàgul del records anuncis antics d'anys enrera, amb el qual cosa només hauran de pagar pels minuts d'emissió i s'estalviaran tots els diners de creació publicitària. Igual d'efectiu? No ho sé... el Tall Anglès va fer un refregit d'anuncis de diferents anys, respescant velles glòries que, tot i estalviar-se els diners i lluny del pròposit d'aconseguir publicitat amb la mateixa utilitat, crec que donen a la marca un regust de florit i d'humitat de paret, que costarà de treure, causant l'efecte totalment contrari. A part, tothom ja està cansat que la guapa de "turno" anunciï que ve la primavera o que ve l'estiu... Ah, i no us perdeu aquesta OFERTA que tenen, del 2009: una autèntica ganga. En publicitat no gastaran, però de catxondos en són un "rato"!
Grupassa és una altra de les empreses que ha repescat el seu antic jingle radiofònic, en dialecte xava. Qui no el recorda, oi?
El darrer cas és del famós batut de cacau català, de la casa Letona.
A veure si els d'Ato prenen exemple, i comencen a reposar l'anunci del noi sortint de la dutxa, amb només una tovallola (que al final es treu), anant a la nevera a beure llet! brrr!!
Etiquetes de comentaris:
Cacaolat,
crisi,
El Corte Inglés,
Grupassa,
publicitat
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
1 comentari:
els publicistes ja han acosenguit part del seu objectiu..... en parlem!....
Publica un comentari a l'entrada