dimecres, 25 de febrer de 2009

Publicitat sobre publicitat. Mango és nom de fruita.


La cadena de botigues de roba amb nom de deliciosa fruita tropical -que comença per "man"-, ha rescatat els pòsters que li van sobrar d'una de les germanes "Crus", que -teòricament- van dissenyar una de les seves línies de roba, sense pena ni glòria, idèntica fortuna que corre la seva carrera interpretativa; no confondre carrera interprettva amb l'"estrellamenta" que, darrerament, l'ha fet pujar com l'escuma i s'ha revaloritzat amb la "guanyamenta" d'un òscar. Jo, senzillament i sense entrar en fàcils suposicions, li recomano que retorni aquest trofeu que no ha guanyat ella per mèrits professionals. He sentit aquesta setmana per la ràdio (sí, escolto la ràdio i aquesta notícia, com diu sempre molta gent falsament, no "l'he llegit") que podria ser que el seu publicista hagués negociat part d'aquest estrellat. Si és així, ha fet bé la seva feina i força ràpid.