dimecres, 8 de juliol del 2009

Evangeli hispànic segons sant "ya.com"


Em molesta força que les companyies de telefonia truquin en cap de setmana per oferir els seus serveis, a l'hora de la migdiada o passades les nou del vespre. Em molesta que després de més d'un any de ser clienta d'adsl de "ya.com", encara em truquin per preguntar-me si em vull fer clienta seva... I també em molesta que la mateixa companyia, en la mateixa tarda, em truquessin 5 vegades pel mateix!!! Però el colmo ja va ser l'evangelització idiomàtica que va intentar fer-me el teleoperador a l'última trucada. Cansada de contestar en castellà, vaig decidir fer-ho en català. Tot va anar bé i em va entendre perfectament -quan em demanava les meves dades- fins que el vaig tallar i li vaig dir que no m'interessava. El paio em va dir que li havia de parlar en castellà perquè jo era espanyola; que ell tenia família a Catalunya i sabia que es parlava igual l'espanyol que el català... no sé d'on devia ser aquest marrec... de la València més profunda, com a mínim... No em creia que encara passessin aquestes coses... (exceptuant en el reducte decrèpit i rònec encara existent a Madrid, de bars del món del "toreo"...) Us deixo la polèmica sobre la taula...