dissabte, 27 de juny del 2009

Experiment: Ajuntaments a prova! (segona part)


La grúa se'm va endur el cotxe, en un conegut i istriònic pàrquing per a camions, emmig del poble, que afortunadament, ja no existeix. Quan vaig anar a buscar el cotxe on el tenia aparcat, vaig veure que hi havia trossets de vidre al terra. La primera vegada que et passa, és tal la desinformació, que no saps què has de fer. Deixarem per un altre dia el maltracte rebut. En arribar a la policia local, vaig pagar la multa de seguida, en efectiu. El policia que em va atendre -de mitjana edat-, no sabia tornar el canvi. Erem vàries persones pagant, no podiem creure el què estàvem veient. Un cotxe policial ens va portar fins el dipòsit, allunyat de la comissaria. El cotxe anava a tota velocitat i fent les cantonades a tota pastilla. Anava a molt més de 50 km/h, però és clar, encara que posés en perill les nostres vides, fós innecessari i cometés una infracció, era la policia, no?... En arribar al dipòsit, el meu cotxe tenia un far trencat. Tornava a haver-hi vidres a terra. Abans de tocar-lo, vaig demanar explicacions i poder veure la foto de recollida. Em van fer tornar anar a la comissària. La foto no estava enlloc. L'últim que em van dir és que havia de demanar la foto a l'ajuntament, mitjançant instància. Em vaig endur el cotxe i vaig pagar 20.000 pessetes al mecànic de la reparació del far. Vaig estar mesos demanant la fotografia. La fotografia no exisitia. S'anaven passant la pilota entre l'Ajuntament i la policia, mentre jo havia de fer un rosari de trucades. Esgarrifosament deporable!! El Sindic de greuges tampoc va voler fer res. No he rebut la foto, vaig pagar la multa i la factura de la reparació del far que, molt amablement, la grua va tenir l'amabilitat de trencar. Gràcies a tots! Aquesta és l'atenció ciutadana que oferiu. Veniu-me a buscar quan hi hagi les pròximes eleccions.

Per cert, aviat farà un any que vaig demanar la meva documentació: "Sin noticias de Gurb"...
Ajuntament: 2, Eva: 0.